SCHADE AAN UW LEASEAUTO

ONGEVAL OF CARROSSERIESCHADE

Wanneer u te maken krijgt met schade, dan is dit al vervelend genoeg. Daarom zullen wij er alles aan doen om de afhandeling van deze schade zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Het is van groot belang dat u zo spoedig mogelijk de schade bij ons meldt. Dit kan eenvoudig via online schademelden of tijdens kantooruren via onze afdeling Schadeservice: 010 422 50 55. Buiten de kantooruren of in het weekend kunt u contact opnemen met onze Alarmcentrale: +31 36 547 44 44.

 

LOUWMAN SCHADE

Voor het schadeherstel kunt u o.a. een afspraak maken bij:

Louwman Schade: 010 416 16 06

 

WAT TE DOEN BIJ SCHADE?

  • vul samen met de tegenpartij het Europees Schadeformulier in;
  • doe nooit toezeggingen aan de tegenpartij;
  • noteer namen van (eventuele) getuigen (ook medepassagiers zijn geldige getuigen);
  • vul ook de achterzijde van Europees Schadeformulier in;
  • stuur Europees Schadeformulier naar afdeling Schadeservice.

In sommige situaties is het noodzakelijk om direct aangifte te doen bij de politie, bijvoorbeeld bij diefstal of verlies.

U HEEFT SCHADE

SNELHEID GEBODEN BIJ RUITSCHADE
Bij schade aan uw voorruit is het zaak om zo snel mogelijk te handelen. In veel gevallen hoeven wij dan geen eigen risico te berekenen. Plak eventueel een speciale ruitsticker op de ruitschade en ga zo spoedig mogelijk naar Carglass of Autotaalglas. Bij kleine ruitschade kunnen zij dan zonder veel moeite de ruit repareren.

Wist u dat…
Onder invloed van vorst is de kans groot is dat een sterretje in uw voorruit verandert in een grote barst? De voorruit is een dragend onderdeel van de carrosserie. Het is daarom belangrijk uw ruitbeschadiging zo snel mogelijk te laten repareren, zeker met het oog op uw persoonlijke veiligheid.

WAT TE DOEN BIJ DIEFSTAL OF VERLIES?
Wordt u geconfronteerd met een inbraak in uw auto of is uw auto gestolen? Doe dan zo spoedig mogelijk aangifte bij de politie in de plaats waar het gebeurd is.

Neem vervolgens direct telefonisch contact op met Special Lease, de afdeling Schadeservice of de Special Lease Hulpdienst en volg hun instructies op. Eventueel vervangend vervoer kunnen wij dan direct voor u regelen.

Geluidsapparatuur is alleen meeverzekerd als het te verwijderen frontje aan ons kan worden overhandigd. Apparatuur op slede moet op het moment van diefstal in de kofferbak zijn opgeborgen.

VERZEKERINGEN
Onze assurantiespecialisten staan voor u klaar

Wanneer er onderweg iets is gebeurd, zullen onze assurantiespecialisten er alles aan doen om de afhandeling hiervan zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Dit zijn de schade en ROB specialisten.
Het is belangrijk om te weten of uw auto is verzekerd bij een andere verzekeraar of bij Special Lease. Op de groene kaart staat de naam van uw verzekeraar vermeld.

Is uw auto bij ons verzekerd?

Dan zijn – afhankelijk van de afspraken die uw werkgever met ons heeft gemaakt – de volgende zaken verzekerd:

  • WA en Casco;
  • Personen Ongevallen verzekering voor Inzittenden (POI) verzekering;
  • Aanhangwagens en caravans in gekoppelde staat zijn WA meeverzekerd.

Accessoires:

  • Privé: alleen geluidsapparatuur tot € 250,- (inclusief BTW);
  • Leaseaccessoires zijn meeverzekerd, let wel: audio is meeverzekerd met een maximum van € 500,- (inclusief BTW);
  • Geluidsapparatuur is alleen meeverzekerd als het te verwijderen frontje aan ons kan worden overhandigd. Apparatuur op slede moet op het moment van diefstal in de kofferbak zijn opgeborgen.
INBRAAK
Wordt u geconfronteerd met een inbraak in uw auto? Doe dan zo spoedig mogelijk aangifte bij de politie in de plaats waar het gebeurd is.

Geluidsapparatuur is alleen meeverzekerd als het te verwijderen frontje aan ons kan worden overhandigd. Apparatuur op slede moet op het moment van diefstal in de kofferbak zijn opgeborgen.

IS UW INTERESSE GEWEKT?

010 422 50 55 OF VRAAG INFORMATIE AAN